jeannoelenhelga.reismee.nl

Dag 22 Knysna deel 2

Na een goed verzorgd ontbijt in de tuin, met de auto op weg gegaan. We zijn naar het uitzichtpunt van de Head gereden. Het uitzicht is hier prachtig. De ene kant kijk je de lagune in, de andere kant kijk je de oceaan op. Na hier te hebben rondgelopen en genoten van alle uitzichten en de golven weer verder gaan rijden.

We hebben een tussenstop gemaakt bij een garage, want we hadden nog steeds een lekke band achterin liggen. Deze werd gemaakt en nu dus weer een goede reserve band.

Verder gereden naar de andere head. Hier kun je helaas niet helemaal op de punt komen. Maar ook hier erge mooie uitzichten. Hier verder door gereden naar Brenton on sea. Dit ligt aan de oceaan kant en heeft ook prachtige zandstranden. Ook hier is het uitzicht prachtig.

Ook aan deze kant zien we duidelijk de brand schade, nog meer zelfs dan aan de andere kant. Hier ook veel verwoeste huizen en natuur. Je ziet gelukkig wel dat er alweer opnieuw wordt gebouwd. Ook zien we erg veel te koop staan, grond en woningen. Of dit naar aanleiding is van de brand, wij weten het niet.

Om 18.15 stappen we op de boot voor een dinner cruise naar de Heads. Het is leuk om tussen de twee heads te komen. Het ziet er vanaf het water heel anders uit. Onder het varen genieten we van een lekker buffet. Op de terugreis nog wat mooie luchten gezien en genoten van alle lampjes die weer gingen branden in Knysna. Want we varen in het donker terug.

Bij het hotel drinken we nog wat en genieten nog één keer van het uitzicht. Morgen gaat de reis verder naar Oudtshoorn. Ook dit is niet zover rijden dus we kunnen rustig aan doen. Nu weer op 1 oor liggen.

Tot de volgende keer weer,

Groetjes en liefs,

Jean-Noël & Helga

Diana en John

Blije gezichten en leuke verhalen

MA(m) en Pa(p)

Ongelooflijk, zo,n mooie vogels,vergezichten en natuur, genieten met jullie mee! Nog een paar mooie dagen! Groetjes van ons beiden.