jeannoelenhelga.reismee.nl

Dag 30 en 31 Afscheid en Thuis

Hallo allemaal, voor de laatste keer,

Gisteren hebben we de laastste kado's gekocht. Eigenlijk was het veel te warm om iets te doen. Het was op een gegeven moment 42 graden pfff echt niet lekker meer. Dus toen we alles hadden snel naar huis en rustig alles inpakken.

Savonds gaan we voor de laatste keer eten en daarna is er al snel het afscheid. Na iedereen geknuffeld te hebben gaan we dan naar het vliegveld. Dit is maar een kleine 20 minuten rijden. Alles loopt voorspoedig, het inleveren van de auto waar we ondertussen 5897 kilometer mee hebben gereden, je kunt je wel indenken hoe deze ondertussen uitzag. Ook de controles gaan voorspoedig en we vertrekken op tijd naar Nederland.

Bij het terug krijgen van onze auto gaat het niet helemaal goed waardoor we ongeveer een uur later vertrekken van Schiphol dan nodig was. Details zal ik jullie besparen. En dan rij je ineens met 2 graden en sneeuw naar huis. We leggen zonder ongelukken ook de laatste kilometers af. En komen weer veilig thuis aan.

Nu nog even een weekend nagenieten en dan begint volgende week weer het werken.

We hebben een fantastische vakantie gehad met vooral hoogte punten.

We willen jullie bedanken voor alle reacties op onze blog, zo bleven we zin houden om ze te schrijven en jullie mee te nemen op onze reis. Wie weet tot een volgende reis weer.

Voor een laatste keer heel veel groetjes, liefs en knuffels,

Jean-Noël & Helga

Marcel&Esther

Wat een mooie vakantie hebben jullie in beeld gebracht dank dat we mochten mee spieken ,wees welkom in ons koude kikkerlandje en maak je klaar voor het leven op naar een nieuwe reis ,groetjes van Esther en Marcel .

Selma

Welkom thuis!

H

Wow wat heb ik genoten van jullie blog ? wat een fantastische reis zeg!
Dikke WARME knuffels (Die zullen jullie nodig hebben ??) terug!!!! Kussss ????

Diana en John

Leuk om jullie via deze weg gevolgd te hebben en nu maar snel een nieuwe vakantie plannen, want hier is het veel te koud......