jeannoelenhelga.reismee.nl

Dag 10 Naar Piet Retief

Vandaag een lange rit voor de boeg. We waren weer voor de wekker wakker dus we konden op tijd ontbijten en vertrekken. De rit ging voorspoedig, een paar keer een afslag gemist maar gelukkig op tijd ontdekt zodat we snel weer op het juiste pad waren. De lodge waar we moesten zijn blijkt 33 kilometer buiten Piet Retief te liggen. We gaan op een gegeven moment off road en rijden een heel stuk tussen landerijen door. Dan in de verte zien we huisjes opdoemen, en daar moeten we dan ook zijn. Het ligt hier prachtig het uitzicht is fantastisch. We vinden het allebei jammer dat we hier maar 1 nachtje zijn. We krijgen een gratis upgrade en komen in een huisje voor ons alleen. Wat een mooi en schattig huisje, kijk maar op Facebook voor de filmpjes.

We hebben hier ook een zeer goede wifi verbinding, iets wat je niet zou verwachten als je zo afgelegen ligt. Daarom vandaag de foto’s die jullie nog te goed hebben van de afgelopen twee dagen.

Morgen weer vroeg uit de veren, om 7.00 uur aan het ontbijt om verder te gaan, morgen gaan we weer dieren kijken/zoeken in Ithala waar we ook zullen overnachten. Ook daar verwacht ik een slechte wifi dus laat jullie verrassen.

In ieder geval weer tot snel groetjes en liefs vanuit een kil Afrika, ongeveer 20 graden.

Geniet van de foto’s.

Horse shoe fall

Lone Creek fall

Breidel vail fall

Mac Mac fall

Marcel & Esther

??

Karina

Wat een prachtige foto's zo'n prachtig land.

Selma

Wat een prachtige foto's!

Diana en John

Mooie verhalen en foto's, goed bezig jullie twee alleen geen hamburgers eten in Z-Afrika maar koedoe :)

Mandy

Prachtig en wat een top foto s.

Edwin

Wauw, mooi hoor!