jeannoelenhelga.reismee.nl

Golden Gate NP

Dag 16 Nottinghamroad naar Ladybrand door het Golden gate park

Vanmorgen wakker geworden en het lijkt droog en weinig mist. Als we voor het ontbijt naar het hotel lopen blijkt het toch nog te miezeren en is de mist/bewolking niet weg. We hebben al wel beter zicht als gisteren. Nu maar hopen dat het beter wordt.

Na het ontbijt vertrekken we voor weer een tocht door de bergen. We hopen dat de zon zich wil laten zien daar we langs een erg mooi stuk in de bergen komen namelijk het Golden gate nationaal park. Helaas wordt het onderweg weer slechter en zien we wederom weinig van de bergen. We rijden over een bergpas (Oliviershoekpass) in de lage bewolking/mist.

En wonder boven wonder, als we bij het Golden gate aankomen is het droog en is de lage bewolking weg zodat we toch zicht hebben op de prachtige bergen. We genieten dan ook volop ook al is de zon er niet bij. We stoppen regelmatig om uit te stappen en mooie foto’s te maken. En wat wil er gebeuren als we het park uit rijden en het begint weer te regenen en de lage bewolking is weer terug. Wat hebben wij een geluk gehad.

Na weer heel wat kilometers gereden te hebben durven we het bijna niet te zeggen maar we zien wat blauwe stukken lucht. En op een gegeven moment rijden we dan toch in het zonnetje en is het meteen een graad of 12 warmer. Ook hier stoppen we onderweg een aantal malen om nog wat foto’s te maken. We rijden rustig naar Ladybrand en vinden deze keer gelukkig meteen onze lodge voor de komende nacht. Nu tijd voor te relaxen en straks een hapje te eten. Morgen de derde etappe langs en door de bergen. Hier schijnt nu nog het zonnetje hopelijk wil het dat morgen ook nog doen.

Groetjes en liefs en tot snel weer,

Jean-Noël & Helga

Hanneke

Wat schrijf je toch geweldig Helga ? echt super om te lezen!
Hoop dat Jean-Noël ondertussen weer is op geknapt ? nog een gezellige avond lieverds en morgen weer een mooie reis met een heerlijk zonnetje ?
Liefs en dikke kus ??

Helga

Dank je wel Hanneke, Jean-Noël is gelukkig weer opgeknapt. We liggen alweer op 1 oor hihi. Wie weet tot morgen met ons volgende verhaaltje!

Selma

Indrukwekkend zijn de foto's!

Jan en Marie-Louise

Fijn dat het jullie weer goed gaat. Lees met alle aandacht jullie verhalen. Hoop dat er nog vele mogen komen. Groetjes uit Sittard.