jeannoelenhelga.reismee.nl

dag 14 &15 StLucia & Nothingham road

St Lucia en onderweg naar Nothingham Road

Over deze dagen kunnen we eigenlijk heel kort zijn.

Onze laatste dag in St Lucia voelde Jean-Noël zich niet zo lekker. Hij leek wat last te hebben van de warmte en heeft dan ook de hele dag in bed gelegen. Voor mij was het dan een beetje hangdag geworden daar je in je eentje niet snel wat onderneemt. Maar goed daardoor tijd gehad om de laatste verhalen te schrijven en te sturen. Wat ik dan ook heb gedaan.

Gisteren vertrokken uit St. Lucia en op weg de bergen in. We gaan weg met lichte bewolking maar een temperatuur die nog oké is. Helaas werd het onderweg alleen maar slechter en op een gegeven moment hebben we dan ook regen en op sommige plaatsen zeer dichte mist. Van de bergen hebben we helaas niets gezien.

Het hotel konden we ook niet direct vinden terwijl we wisten dat we in de buurt waren. Ook gezien de routebeschrijving die we hadden gekregen. Om een lang verhaal kort te maken zijn we dus twee keer langs het hotel gereden. (we hebben waarschijnlijk een uur extra gereden). De straat weer helemaal terug gereden want we zaten op de goede straat. Bij de derde keer dan gelukkig ontdekt dat het hotel helemaal aan het begin van de straat lag….

De ontvangst in het hotel was geweldig, overal brandde er een haardvuur want het was nog maar 11 graden ondertussen. We kregen een rondleiding en daarna werden we naar de kamer gebracht. Dit bleken rijtjeshuizen te zijn maar dan in kamer vorm. De kamer was goede en comfortabel. Ook hier brandde de verwarming en zelfs in bed werd het voeteneinde verwarmd. Na een lekker diner in het hotel nog een film gekeken en toen vielen de ogen alweer dicht. Dromen van goed weer en zon voor morgen.

Groetjes en liefs,

Jean-Noël & Helga

J@nny

Dat is pech H & J-N. Het eten heeft het volgens mij meer dan goed gemaakt.