jeannoelenhelga.reismee.nl

Op weg naar Phalaborwa

Dag 4 Sefapane Lodge

Vandaag een lange dag in de auto gehad. Dit was meteen onze langste dag zoals eerder al gezegd. De rit is goed verlopen en we hebben geen problemen gehad onderweg. We hebben onderweg van allerlei landschappen genoten. Maar hoe meer we naar de bergen kwamen hoe mooier wij het vonden en meer genoten. Het weer was ons goed gezind vandaag, niet te warm ongeveer 23 graden, bewolkt en dan weer wat zonnig en zelfs ook een paar spatjes regen gehad.

We hebben zelfs al onze eerste wilde beesten gespot terwijl we langs het Krugerpark reden of privé reserves. We hebben onder andere een Kudo, impala’s een grijsbokje, en twee olifanten gezien. Dus mijn dag was al helemaal geslaagd. Oja en onderweg nog wat overstekende apen tegengekomen.

We hebben ons programma van ons verblijf al. Morgen vroeg uit de veren want we moeten ons om 5.45 bij de receptie melden voor onze Full day safari.. We vertrekken om 6.00 uur en zullen rond 16.00 uur terug zijn. Ik hoop dat ik morgen heel wat te vertellen heb over onze safari en dat we misschien zelfs al de Big 5 hebben gezien.

Hieronder een paar foto’s van onderweg, en voor wie ons safari huis wil zien er staat een filmpje op facebook. Wij waren zo onder de indruk en het was zoveel om te laten zien dat we het maar gefilmd hebben. Het lijkt bijna groter dan ons eigen huis.

Nou nu klaar maken voor naar bed te gaan.

Tot morgen weer!!!

Groetjes en knuffels , Jean-Noël & Helga

Dimph

Hey lieverds veel plezierboten safari. Doe voorzichtig hè. Niet te kort bijkomen

Dimph

Hey jullie filmheld was indruk werkend.
Enjoy jullie safari maar doe ook voorzichtig hè. Liefs Dimph ?????

Hanneke

Veel plezier op jullie safari!?
Geniet er van lieverds!
??